SNIO programi
Organizator
Rok Trdan,+386 1 32 04 892 ali +386 31 729 904, rok.trdan@cene-stupar.si
Vodja konzorcija
Dragica Glažar, +386 5 933 64 10 ali +386 30 642 425, dragica.glazar@cene-stupar.si
MOZAIK V NEMŠKEM JEZIKU ZA KOMPETENTNO KOMUNIKACIJO S STRANKAMI
Program v okviru projekta Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2016-19 je namenjen zaposlenim, ki so nižje izobraženi in manj usposobljeni.
Cilji programa so razvijanje veščin, ki jih zaposleni potrebujejo za učinkovito delo in komunikacijo s strankami v tujem jeziku. Udeleženci se seznanijo z izborom besedišča in slovničnih struktur, ki so potrebne za delo in komunikacijo s strankami. Program je izpeljan v obliki praktičnih delavnic. Udeleženci preko iger vlog in igranih situacij aktivno sooblikujejo delavnice in se tako urijo za kasnejšo samostojno rabo tujega jezika. Cilji so tudi spoznavanje uporabe IKT tehnologije tako za delo s strankami kot tudi v pomoč pri nadaljnjem učenju tujega jezika.
Udeleženec je po končanem programu pridobil naslednje kompetence:
- Sposobnost osnovnega in naprednega govornega sporočanja v na teme delovnega okolja ter pri pogovorih s strankami,
- Sposobnost osnovnega in naprednega pisnega sporočanja v besedilih na teme delovnega okolja ter v pisni komunikaciji s strankami
- Samostojno delo z IK tehnologijo: uporaba spletnih slovarjev in drugih spletnih ter IK orodij za delo pri uporabi tujega jezika ter pri učenju in utrjevanju znanja tujega jezika
- Sposobnost nadaljnega samostojnega učenja, utrjevanja znanja tujega jezika
V programa je bilo vključenih 25 udeležencev, vsi so program tudi uspešno zaključili. Pogoji za dokončanje programa je bilo aktivno sodelovanje, priprava samostojnih izdelkov in 80 % prisotnost.
Večina udeležencev (72 %) je bila starejših od 45 let.
Programa sta bila izvedena v prostorih podjetja Litostroj Jeklo d.o.o., Litostrojska 44, 1000 Ljubljana v obdobju 9. 1. 2017 – 21. 2. 2017 (GRADIVO začetni tečaj in GRADIVO osvežitveni tečaj) .
MOZAIK V ANGLEŠKEM JEZIKU ZA KOMPETENTNO KOMUNIKACIJO S STRANKAMI
Program v okviru projekta Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2016-19 je namenjen zaposlenim, ki so nižje izobraženi in manj usposobljeni.
Cilji programa so razvijanje veščin, ki jih zaposleni potrebujejo za učinkovito delo in komunikacijo s strankami v tujem jeziku. Udeleženci se seznanijo z izborom besedišča in slovničnih struktur, ki so potrebne za delo in komunikacijo s strankami. Program je izpeljan v obliki praktičnih delavnic. Udeleženci preko iger vlog in igranih situacij aktivno sooblikujejo delavnice in se tako urijo za kasnejšo samostojno rabo tujega jezika. Cilji so tudi spoznavanje uporabe IK tehnologije tako za delo s strankami kot tudi v pomoč pri nadaljnjem učenju tujega jezika.
Udeleženec je po končanem programu pridobil naslednje kompetence:
- Sposobnost bralnega razumevanja v angleškem jeziku za potrebe dela in komunikacije s strankami ter dela z avtentičnimi besedili raznih tipov,
- Sposobnost govornega sporočanja v govoru in pogovoru na teme delovnega okolja ter pri pogovorih s strankami,
- Sposobnost slušnega razumevanja avtentičnih govorov in pogovorov na teme delovnega okolja ter pri govornem sporazumevanju s strankami,
- Sposobnost pisnega sporočanja v besedilih na teme delovnega okolja ter v pisni komunikaciji s strankami
- Samostojno delo z IK tehnologijo: uporaba spletnih slovarjev in drugih spletnih ter IK orodij za delo pri uporabi tujega jezika ter pri učenju in utrjevanju znanja tujega jezika
- Sposobnost nadaljnega samostojnega učenja, utrjevanja znanja tujega jezika
V program je bilo vključenih 15 udeležencev. Pogoji za dokončanje programa so bili aktivno sodelovanje, priprava samostojnih izdelkov in 80 % prisotnost. 2 udeleženki sta zaradi bolezni program predčasno prekinili, ostali so ga uspešno zaključili.
Večina vključenih udeležencev (87 %) je bila starejših od 45 let.
Program je bil izveden v prostorih Javnega zavoda Cene Štupar v obdobju 2. 3. 2017 – 25. 5. 2017 (GRADIVO).
KOMUNIKACIJSKE VEŠČINE
Program v okviru projekta Pridobivanje temeljnih in poklicnih kompetenc 2016-19 je namenjen zaposlenim, ki so nižje izobraženi in manj usposobljeni.
Cilji programa zajemajo pridobitev in razvijanje kompetenc udeležencev s področja komunikacije, poslovne komunikacije in komunikacije v medkulturnem poslovnem okolju. Specifični cilji programa za ciljno skupino zaposlenih so tako osvojiti osnovne komunikacijske veščine in spretnosti, ki jih potrebuje vsak zaposleni na katerem koli delovnem mestu ter osnovne smernice ustreznega vedenja na delovnem mestu. Le-te bodo zaposlenim omogočile pravilno izbiro načina in tehnike komuniciranja. Prav tako bodo zaposleni pridobili znanje za samostojno analiziranje in razumevanje različnih podjetniških situacij ter sprejemanje odločitev v različnih poslovnih situacijah.
Udeleženec je po končanem programu pridobil naslednje kompetence:
- Sposobnost učinkovitega in konstruktivnega sporazumevanja s strankami, poslovnimi partnerji in sodelavci,
- sposobnost aktivnega poslušanja in učinkovitega spraševanja,
- sposobnost prepoznavanja potreb v poslovnem okolju,
- tehnike pogajanj za uspešnost pri delu in v vsakdanjem življenju,
- sposobnost empatije in razumevanja različnih potreb in pogledov,
- prepoznavanje generacijskih razlik in upoštevanje teh razlik pri komuniciranju,
- sposobnost prilagajanja različnim situacijam,
- spoznavanje vzrokov za motnje in ovire v komuniciranju,
- sposobnost obvladovanja čustev,
- spoznavanje pomena pozitivnega komuniciranja in lastnosti negativnega jezika,
- sposobnost obvladovanja stresa (osebni načrt, metode za premagovanje stresa),
- seznanitev s 4 tipi težavnih strank,
- spoznavanje ustreznih načinov komuniciranja s težavnimi strankami,
- prepoznavanje konfliktov, odzivov na konflikte in posledice konfliktov,
- sposobnost konstruktivnega reševanja konfliktov,
- sposobnost razlikovanja med kritiziranjem in biti kritičen,
- pravilno izražanje kritike (metoda sendvič),
- seznanitev z načini, kako se znebiti treme v komuniciranju,
- sposobnost prepoznavanja poslovnih priložnosti in skrb za lasten razvoj kariere,
- povečevanje delovne učinkovitosti.
V program je bilo vključenih 14 udeležencev, vsi so program tudi uspešno zaključili. Pogoja za dokončanje programa je bilo aktivno sodelovanje in 80 % prisotnost.
Večina udeležencev (57 %) je bila starejših od 45 let.
Program je bil izveden v prostorih podjetja Roltek d.o.o, Želodnik 19, 1233 Dob v obdobju 8. 3. 2017 – 22. 5. 2017 (GRADIVO).