Informacijsko komunikacijska tehnologija v organizaciji ima svoj smisel šele takrat, ko zaposlenim OLAJŠA delo in SKRAJŠA določene procese. Skratka, takrat, ko je uporabniku v pomoč.
Opažamo, da velikokrat podjetja za svoje zaposlene organizirajo splošni IKT tečaj (npr. tečaj Excela), ki pa ni prilagojen potrebam podjetja oz. posameznih zaposlenih, ni implementiran v prakso in zato ne doseže pravega učinka.
CILJ naših digitalnih delavnic je, da zaposleni s pomočjo digitalnih orodij, ki so nam na voljo, OPTIMIZIRAJO svoje delovne procese oz. konkretne delovne naloge. S tem si skrajšajo čas, ki ga bodo odslej namenili opravljanju drugih nalog.
Kadrovski direktorji pravijo, da so za podjetje najbolj dragoceni tisti, ki svoje strokovno znanje znajo nadgraditi z uporabo modernih IKT orodij. Mi želimo kadrovskim direktorjem pri tem pomagati.
Primer: Knjigovodkinja Marija je stara 48 let. Čeprav ni več najmlajša, pa ima pred sabo še precej dolgo kariero. Znanje, ki ga je pridobila na delavnici Excela, bo lahko prenesla v svoje delo le, če se ji bo na izobraževanju pokazala uporabna vrednost digitalne tehnologije in se bo naučila kako digitalizirati konkretno delovno nalogo, ki jo je doslej opravljala »ročno«.
Izobraževanje je usmerjeno v opravljanje konkretnih praktičnih primerov, s katerimi se zaposleni pri delu z informacijsko komunikacijsko tehnologijo vsakodnevno srečujejo.
Na voljo imamo: