Namesto besede izobraževanje uporabimo raje besedo srečanje ali skupina. Čeprav ne gre za klasičen frontalni prenos znanja, bodo zaposleni, povsem nezavedno, sprejeli veliko novih znanj.
Ne pošiljajte le povabila po elektronski pošti, zaposlenega raje obišče kar na njegovem delovnem mestu in poudarite njegov doprinos, npr. da bo organizacija zelo cenila, če se jim pridruži in deli svoje izkušnje.
Še tako odličen program ne bo zadovoljil zaposlenih, če bodo deležni nečesa, česar niso pričakovali. Predavatelj naj pred začetkom posname kratek video, v katerem nagovori zaposlene, predstavi namen in vsebino ter poda vsaj eno iztočnico za razmišljanje.
Zaposleni morajo imeti priložnost, da delijo svoje izkušnje in znanje, da povedo kako delajo in zakaj. Naj bodo slišani. Njihove izkušnje naj se upošteva pri izbiri vsebine kot tudi oblik oziroma metod dela.
Organizacijo prosimo za opise konkretnih situacij, s katerimi se srečujejo zaposleni ali delovnih nalog, ki jih opravljajo, za dokumente, s katerimi razpolagajo. To je osnova za kreiranje izobraževalne vsebine, ki nastaja tudi sproti glede na odziv zaposlenih. Postrežemo z znanjem, ki ga naslednji dan že preizkusijo pri svojem delu.
Če je izobraževalnih srečanj več in so redna, bo zaposleni imel možnost, da vmes pridobljeno znanje preizkusi v praski. Na naslednjem srečanju se o uporabnosti ponovno pogovori s predavateljem.
Na učinkovitejši prenos znanja lahko vplivamo tudi z dobrim odnosom/stikom, ki ga predavatelj vzpostavi z zaposlenimi. Če tega ni, tudi vsebina ne bo dosegla poslušalcev.
“Trde” veščine lahko izmerimo in dokažemo, mehke pa so tiste, ki so neotipljive. Mehke veščine so zelo cenjene s strani delodajalcev, saj pripomorejo k boljšim odnosom. Kaj to pomeni v praksi? Lahko ste odličen strokovnjak na nekem področju, a v kolikor vaša veščina komuniciranja ne izstopa vsaj v neki meri, boste tudi svoje “trde”, strokovno specifične veščine težko izkazali oziroma predstavili.
ki od nas zahtevajo prilagajanje, konstruktivno komunikacijo, premagovanje ovir, reševanje konfliktov, kritično razmišljanje, ustvarjalno razmišljanje, upravljanje z ljudmi, etično presojo in odločanje, čustveno inteligenco, medgeneracijsko sodelovanje itd., katere pa se, še posebej strokovnjaki na določenih področjih, ne učijo v šolah ali na fakultetah.
Izvajamo številne delavnice, v katerih zaposleni razvijajo svoje »mehke« veščine na področjih: komunikacija, vodenje, osebni razvoj oziroma samorazvoj, timsko delo, reševanje konfliktov, prenos znanja, mentorstvo, organizacija in načrtovanje, motivacija, zdravje na delovnem mestu ter trženje in prodaja. Izvedbo povsem prilagodimo naročniku.
V centrih Korak smo podjetjem na voljo po vsej Sloveniji. Stojimo vam ob strani skozi celoten proces razvoja kadrov: od prepoznavanja potreb in načrtovanja aktivnosti, preko njihove izvedbe do spremljanja učinkov.
Pripravljene so številne delavnice "mehkih" veščin na naslednjih področjih: