Dogodki
Drugo podjetniško druženje
Uspešno smo izpeljali drugo podjetniško druženje z gostom, ki je potekalo 12. marca z začetkom ob 16. uri v predavalnici v 2. nadstropju Doma obrtnikov Tržaška cesta 8a, Vrhnika
Tema drugega podjetniškega druženja je bila BLAGOVNA ZNAMKA. Ta je lahko ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Prek vsebine smo spoznali, na kaj vse moramo biti pozorni, ko gradimo podjetje oz. blagovno znamko.
Dobili smo konkretne napotke pri načrtovanju in uvajanju sodobnih marketinških aktivnosti, sploh pri start-upih. Skozi delavnico je predavatelj, mag. Dejan Šraml, predstavil, kako uspešna blagovna znamka komunicira tisto, kar dejansko daje od sebe – to, kar uporabnik pričakuje, tudi dobi.
Zgodba je tista, ki odraža edinstvenost in konkurenčnost nekega produkta. Z njo se ustvarja uspeh oziroma neuspeh nekega produkta. Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.
Na dogodku je tekla beseda tudi o:
- Razumevanju in pomembnosti blagovnih znamk v podjetništvu.
- Vidnem delu – logotip, slogan, ime…in nevidnem delu – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost, edinstvena zgodba.
- Dojemanju blagovne znamke vaših kupcev, gradnji identitete, kakovosti, zvestobi in premoženju v očeh kupca – opazujmo in prisluhnimo jim.
- orodjih za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
- razvoju blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
- konkretne rešitve za vaše podjetje
Seminar je bil zelo konkreten in praktično naravnan, udeleženci so slišali koristne in uporabne informacije o pomenu blagovnih znamk v podjetništvu. Druženje je potekalo dve uri.
Na dogodku smo v uvodu predstavili še SPOT točko (Mateja Skočir)
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.