V naši izobraževalni organizaciji se zavedamo, da je pomoč podjetja pri usklajevanju poklicnega in družinskega življenja zelo pomembna za zadovoljstvo vseh zaposlenih. V ta namen smo se v letu 2012 vključili v pridobivanje osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje in ga decembra 2012 tudi pridobili. Sprejeli smo ukrepe: komuniciranje z zaposlenimi, mnenjske raziskave med zaposlenimi, izobraževanje za vodilne za področje usklajevanja dela in družine, komuniciranje z zunanjo javnostjo, časovni konto, možnost izrednega dela doma, tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, brošure, druženje med zaposlenimi, vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne razgovore, novoletno obdarovanje otrok.
Polni certifikat DPP (moder znak) smo prejeli februarja 2016. Revizorski svet je ugotovil, da smo vseh 11 ukrepov uspešno integrirali v delovanje in poslovanje zavoda.
Poleg obstoječih ukrepov, smo si za naslednje triletno obdobje (2016–2018) zadali, da bomo vpeljali še štiri nove ukrepe:
Pripravili smo nov plan implementacije, ki ga zunanja svetovalka preverja enkrat letno. Svetovalka ugotavlja, da projekt teče nemoteno, vsi ukrepi pa so realizirani v predvidenem časovnem roku in hkrati formalizirani s Pravilnikom o izvajanju ukrepov DPP.
V letu 2019 smo polni certifikat DPP uspešno podaljšali, tako se v delovanje zavoda vključuje vseh 15 ukrepov.
V letu 2021 smo si zadali nov cilj in sicer, da v zavod vpeljemo dva nova ukrepa:
Vse sprejete ukrepe si lahko ogledate v naši brošuri: